-
Elektronikus ügyintézés
-
Nyugdíjpénztári dokumentumok
-
Egészségpénztári dokumentumok
-
Hírlevelek
-
Adatvédelem
-
Eljárás meghatalmazással
-
Fenntarthatósági közzétételek
-
Egyéb dokumentumok
Elektronikus ügyintézés
Nyugdíjpénztári Alapszabály
Nyugdíjpénztári vagyonkezelés, befektetés szabályai
Nyugdíjpénztári tagi kölcsön és tagi lekötés szabályzatai:
Nyugdíjpénztári szolgáltatások és kifizetések szabályozása
Pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzése és megakadályozása
Egyéb szabályzatok
Tagsági jogviszony létesítése
Bejelentés és adatmódosítás
Tagi kölcsön és tagi lekötés
Szolgáltatási igény bejelentése
1. Teljeskörű ügyintézéssel az alábbi Allianz kiemelt ügyfélszolgálati irodákban
(ügyfél-azonosítás lefolytatása és a szolgáltatási igény ügyfélszolgálaton történő benyújtása)
Az ügyintézéshez személyazonosító okmány és lakcímkártya szükséges.
A szolgáltatási igény személyes ügyfélszolgálaton történő benyújtása kizárólag a fenti Allianz kiemelt ügyfélszolgálati irodákban lehetséges.
Az egyéb Allianz ügyfélkapcsolati pontokon kizárólag ügyfél-azonosítás történik, pénztári dokumentumok átvételére, azok Pénztárhoz történő továbbításra nincsen lehetőség. Ebben az esetben az ügyintéző által hitelesített azonosítással kapcsolatos dokumentumokat, valamint a kitöltött és sajátkezűleg aláírt szolgáltatási igény nyomtatványt a pénztártagnak postai úton kell továbbítania a Pénztár részére.
2. Postai úton történő beküldéssel – Allianz ügyfélkapcsolati pontokon történő személyes ügyfél-azonosítással
Személyes ügyfél-azonosítás elvégzése bármelyik Allianz ügyfélkapcsolati ponton
(Az ügyintézéshez személyazonosító okmány és lakcímkártya szükséges)
- Szolgáltatási igény nyomtatvány kitöltése és sajátkezű aláírása
- Az ügyintéző által hitelesített azonosítási adatlapot, kiemelt közszereplői nyilatkozatot és a személyazonosságot igazoló azonosító okmánynak, lakcímkártyának lakcím oldali másolatát, valamint a szolgáltatási igény eredeti példányát a pénztártagnak kell postai úton megküldenie a Pénztár 1242 Budapest, Pf. 471 címére.
3. A pénztári szolgáltatások kifizetésére irányuló igényeket az alábbi esetekben lehet személyes ügyfél-azonosítás nélkül postai úton, vagy elektronikus úton benyújtani a Pénztár részére:
A Pénztártag, a Pénztár Pénzmosás megelőzéséről szóló szabályzata, valamint a Pmt. azonosítási kötelezettségre vonatkozó rendelkezései alapján egyszerűsített azonosítás alá tartozik, azaz ha
- a Pénztártag legfeljebb 100 000 Ft összegű pénztári szolgáltatás igénybevételére vonatkozó ügyletet (kifizetést) kezdeményez, vagy
- a Pénztártag egyéni számlaegyenlege legfeljebb 100 000 Ft összegű és a pénztártag vagy kedvezményezettje/örököse a tagság megszüntetésére irányuló kérelmet nyújt be a Pénztárhoz.
A Pénztár az elektronikus úton beérkező pénztári szolgáltatások kifizetésére irányuló igényeket, kizárólag a pénztártag által, pénztártag azonosított elektronikus levelezési címéről megküldve és a pénztártag hitelesített elektronikus aláírásával (azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés szolgáltatás (AVDH), vagy minősített elektronikus aláírás) ellátva fogadja el. Az elektronikus aláírással hitelesített dokumentumokat a nypenztar@allianz.hu email címre szükséges megküldeni.
Postai úton történő beküldés esetén a pénztártagnak az általa kitöltött és sajátkezű aláírásával ellátott azonosítási adatlapot, kiemelt közszereplői nyilatkozatot, valamint a személyazonosságot igazoló azonosító okmánynak, lakcímkártyának lakcím oldali másolatát, továbbá a szolgáltatási igény eredeti példányát kell a Pénztár 1242 Budapest, Pf. 471 címére megküldenie.
2024 Vagyonkezelői jelentések
2023 Vagyonkezelői jelentések
2022 Vagyonkezelői jelentések
2021 Vagyonkezelői jelentések
Korábbi évek vagyonkezelői jelentései
Tagsági jogviszony létesítése
Bejelentés és adatmódosítás
Szolgáltatások
Adatvédelmi tisztviselő és elérhetőségei: Dr. Csepregi Adrienn adatvédelmi tisztviselő, Allianz Hungária Nyugdíjpénztár 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. vagy 1242 Budapest, Pf.: 471
E-mail: nyp-adatvedelem@allianz.hu
Adatvédelmi tisztviselő és elérhetőségei: Dr. Csepregi Adrienn adatvédelmi tisztviselő, Allianz Hungária Egészség- és Önsegélyező Pénztár 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. vagy 1242 Budapest, Pf.: 462
E-mail: ep-adatvedelem@allianz.hu
Eljárás meghatalmazással
Meghatalmazással történő eljárás
A meghatalmazással történő ügyintézés maximum 4,5 millió forint összegű szolgáltatási igény benyújtása esetén, és kizárólag személyes megjelenés mellett történhet a Pénztár bármelyik ügyfélkapcsolati pontján, az alábbi feltételek figyelembevétele mellett.
I. A pénztártagnál korábban már elvégzésre került a személyes ügyfélazonosítás
1. Kézzel írt meghatalmazás:
Az egész dokumentum az elejétől a végéig kézzel írt, gépi elemet nem tartalmaz.
Tartalmi követelmény:
2. Géppel írt meghatalmazás:
A dokumentum adatai gépelve vannak, „kézi elem” csak az aláírásoknál szerepel.
Tartalmi követelmény:
3. A Pénztár honlapról letölthető meghatalmazás mintájának hiánytalan-pontos kitöltése és aláírása.
Ügyintézéshez szükséges meghatalmazáshoz kapcsolódó további nyomtatványok, íratok:
§ Azonosítási adatlap meghatalmazott személy részére – Pénztár honlapjáról is letölthető
§ Meghatalmazott személy meghatalmazásban szereplő személyazonosító okmánya, valamint lakcímkártyája
§ Meghatalmazó személy meghatalmazásban szereplő személyazonosító okmányának és lakcímkártyájának a másolata.
II. A pénztártagnál személyes ügyfélazonosítás korábban még nem történt meg.
Közjegyző által okiratba foglalt, vagy ügyvéd által ellenjegyzett meghatalmazás
Tartalmi követelmény:
Ügyintézéshez szükséges meghatalmazáshoz kapcsolódó további nyomtatványok, íratok:
§ Azonosítási adatlap meghatalmazott személy részére – Pénztár honlapjáról is letölthető
§ Meghatalmazott személy meghatalmazásban szereplő személyazonosító okmánya, valamint lakcímkártyája
A meghatalmazásra vonatkozó általános szabályok:
§ A határozatlan időre kiállított általános meghatalmazás a keltezés napjától számított legfeljebb 5 évig érvényes.
Azonosítási adatlap meghatalmazott részére - Nyugdíjpénztár
Azonosítási adatlap meghatalmazott részére - Egészség- és Önsegélyező Pénztár
Fenntarthatósági közzétételek
A pénzügyi szolgáltatási ágazatban a fenntarthatósággal kapcsolatos közzétételekről szóló, az Európai Parlament és Tanács 2019/2088 rendeletének (2019. november 27., továbbiakban: SFDR rendelet) 3., 4. és 5. cikke alapján az Allianz Hungária Nyugdíjpénztárnak (továbbiakban: Nyugdíjpénztár) 2021. március 10. napjától szükséges bemutatnia a fenntarthatósági kockázatoknak a befektetési döntéshozatali eljárásokba történő integrálásának módját, és azt, hogy hogyan biztosítja e politika, a fenntarthatósági kockázatok javadalmazási politikával való összhangját, továbbá, hogy miként veszi figyelembe a fenntarthatóság szempontjából a befektetési döntéseknek a fenntarthatósági tényezőkre gyakorolt főbb káros hatásait.
A Nyugdíjpénztár az SFDR rendelet 6. cikk szerinti, szerződéskötés előtti közzétételei a Befektetési Politikában érhetők el:
Aktuális akció: 2016.06.01. - Visszavonásig
Különös szerződési feltételek
Szolgáltatási igény bejelentése
Amennyiben a pénztártag jogosult csoportos biztosítási csomagunkra, és élethelyzetéből adódóan szolgáltatási igénye (kárigénye) keletkezett, akkor az innen letöltehető igénybejelentő nyomtatvány felhasználásával kezdeményezheti az Allianz Hungária Zrt.-nél a biztosításához kapcsolódó szolgáltatás kifizetését:
A csoportos biztosítási szerződés számát a Pénztár által korábban megküldött - az akcióban történő részvételt - visszaigazoló levél tartalmazta.
Csúsztassa balra a további információkért
Prémium biztosítás szolgáltatásaink különös szerződési feltételei | Szolgáltatási igénybejelentés esetén beküldendő egyéb iratok |
Életbiztosítás haláleseti szolgáltatás |
|
Baleset-biztosítás haláleseti szolgáltatás |
|
Baleset-biztosítás baleseti rokkantság |
|
Baleset-biztosítás kórházi térítés 4. naptól, naponta |
|
Baleset-biztosítás csonttörés, csontrepedés |
|
Baleset-biztosítás műtéti szolgáltatás |
|
Lejárt akciók
- 2015.12.01. - 2016.05.31.: Prémium biztosítás akció pénztártagjainknak
- 2015.02.01. - 2015.04.30.: Nyereményakció számlainformációs rendszerünkbe regisztrálóknak