Karrier az Allianz Hungáriánál
Tippek a jelentkezéshez
-
Jelentkezés
-
Motivációs levél
-
Önéletrajz
-
Felkészülés az interjúra
-
Az interjú
-
Adatvédelmi tájékoztatás
A szakmai önéletrajzod a sikeres pályázatod kulcsfontosságú lépése: egy átlátható, fogyasztható formába rendezett dokumentum legyen, ami összefoglalja és kiemeli a tapasztalataidat, eredményeidet, erényeidet. A jelszó az informativitás: nem baj, ha eláll a lélegzetünk a designtól, de annál sokkal fontosabb hogy jól eligazodjunk rajta, és rögtön lássuk a lényeget. Ha az alábbi sorvezetőt használod, a legfontosabb kritériumoknak egészen biztosan megfelel majd a beadványod:
1. Személyes adatok: az alapvető adataid mellett elérhetőségeid megadása (levelezési és email-cím, telefonszám) kifejezetten fontos!
2. Képzettség: részletesen sorold fel szakmai végzettségedet, diplomáidat ésaz eredményeidet, amikre büszke vagy
3. Szakmai tapasztalat: hol dolgoztál eddig, mennyi ideig és milyen feladatkörökért voltál felelős?
4. Önéletrajzodat és a motivációs levelet ne felejtsd el csatolni a jelentkezésedhez! 😊
Nézz utána alapvető információknak az Allianz-cal kapcsolatban, hogy mivel foglalkozunk, mi a küldetésünk, mi a célunk, milyen pozíciót töltünk be a magyar biztosítási piacon! (Rólunk, Sajtószoba, LinkedIn)
Gondold át a fő feladatokat, amelyeket megjelöltünk a pozíció leírásában, és próbáld magad elképzelni benne! Legyél érdeklődő!
Az interjú egy remek lehetőség, hogy megmutasd, miért szeretnél velünk dolgozni, milyen tapasztalatokat és képességeket hozol az Allianzhoz. A szakmai benyomások mellett pedig szeretnénk megismerni egy kicsit téged, mint embert is.
Kit keresünk ?
-
Együttműködés
-
Vállalkozói szemlélet
-
Bizalom
-
Ügyfél- és piaci kiválóság