![Allianz flotta kötelező biztosítás](/hu_HU/lakossagi/gepjarmu-biztositasok/flotta-kotelezo-biztositas/_jcr_content/root/parsys/infocard_copy/image.img.82.3360.png/1605260754963/allianz-flotta-k%C3%B6telez%C5%91-biztos%C3%ADt%C3%A1s.png)
Miért válassza az Allianz flotta kötelező biztosítást (Flotta KGFB)?
![Allianz flotta kötelező biztosítás](/hu_HU/lakossagi/gepjarmu-biztositasok/flotta-kotelezo-biztositas/_jcr_content/root/parsys/infocard_copy/image.img.82.3360.png/1605260754963/allianz-flotta-k%C3%B6telez%C5%91-biztos%C3%ADt%C3%A1s.png)
Kárt jelentene be, vagy információt kérne folyamatban lévő kárrendezéséről?
Flotta kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
- Új vásárlású autók egyszerűen bevonhatók a flottába;
- A szerződések együtt kezelhetők, így egyszerűbb a díjfizetés;
- Ügyfélportálunkon kényelmesen, gyorsan és rugalmasan intézheti biztosítása ügyeit.
Az Allianz Ügyfélportál Társaságunk által működtetett internetes szerződés-kezelő felület. Regisztrációt követően ügyfelünk jogosulttá válik az Ügyfélportál szolgáltatásainak igénybevételére; szerződőink szerződéseik adatait megtekinthetik, ezekkel kapcsolatos tranzakciókat (módosítás, törlés, stb.) kezdeményezhetnek, valamint a szerződéseikkel kapcsolatos dokumentumokat és értesítéseket (pl. igazolások, kötvény, felszólítás, stb.) elérhetik.
Az Allianz Ügyfélportál használatát az Ügyfélportál-szerződés szabályozza.
Az ügyfélszámla egy díjbeszedést és pénzforgalmi elszámolást megkönnyítő díjfizetési forma, amely egyazon ügyfélszámla-tulajdonos érdekkörébe tartozó biztosítási szerződések együttes díj- és pénzforgalmi kezelését teszi lehetővé.
Az Allianz Hungária Zrt. az ügyfélszámla szerződéssel egy korszerű díjfizetési lehetőséget kínál a több biztosítási szerződéssel rendelkező vállalati partnerei számára.
Az ügyfélszámla-szerződéssel és a hozzá kapcsolódó korszerű technológiákkal és eljárásokkal társaságunk korszerű, gyors, és a vállalati partnereink igényeit magas szinten kielégítő szolgáltatást kínál.
Legfontosabb eleme, hogy az internet lehetőségeit kihasználva és alkalmazva, elektronikuskommunikációs csatornák igénybevételével biztosítjuk a gyors és kényelmes kapcsolattartást és ügyintézést partnereink számára. Ennek megfelelően a biztosítási szerződésekhez kapcsolódó dokumentumokat (pl. a számlát) elektronikus formában bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére.
A szerződés a biztosítási időszak utolsó napjára (biztosítási évfordulóra), azt legalább 30 nappal megelőzően írásban mondható fel.
A felmondó nyilatkozatot aláírva juttassa el hozzánk az alábbi módok egyikén:
- küldje el a +36 (88) 590 826-as faxszámra, vagy
- adja át személyesen ügyfélkapcsolati pontjainkon, vagy
- küldje el postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ, 8210 Veszprém, Pf.: 1163 címre.
Segítségre van szüksége?
Letölthető dokumentumok
Társaságunk újabb díjtarifát hirdetett!
2024/05/31 napján új díjtarifát hirdettünk, amelyet 2024/08/01 napjától kell alkalmazni.
A díj megállapítása szempontjából a meghirdetett díjtarifa csak a meglévő ügyfeleink javára tartalmaz különbségtételt.