Érdekes megállapításokat olvashatunk a közel 60 ország háztartásainak vagyoni és adóssághelyzetét bemutató idei Allianz Global Wealth Report-ban, amely szerint anyagi értelemben egyetlen generáció sem tudja tartani a lépést a baby boomerekkel. A megtakarítási verseny nagy vesztesei lehet az ezredforduló környékén született generáció, míg a Z teszi félre a keresete legmagasabb hányadát.
Új „biztonsági övet” sürget az Allianz: fókuszban a városi közlekedés legkiszolgáltatottabb szereplői
„Kicsik a nagyok ellen” az európai városokban: a nagyobb településeken belüli közúti halálesetek 70 százalékának gyalogosok, kerékpárosok vagy motorkerékpárosok az elszenvedői.
Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé
Az Allianz 2024-ben újra feljebb lépett a világ legerősebb márkáit felsorakoztató listán, amit erős munkáltatói értékajánlatának, a fenntarthatóságon és a társadalmi vezető szerepvállaláson keresztül történő bizalomépítés iránti elkötelezettségének, valamint a sportban való élvonalbeli partnerségeknek köszönhet.
Miután kialudt az olimpiai láng: Mi marad velünk Párizs után?
A párizsi olimpia szervezői már a tervezéskor is kiemelt hangsúlyt fektettek a fenntarthatóságra, a hosszú távon fenntartható fejlesztésekre, így az idei versenyek tapasztalatai mindenképpen példaértékűek lesznek a hasonló kategóriájú sportesemények számára.
Szólóban sem vetik meg a vakációt az európai utazók: 5 dolog, amely foglalkoztatja idén a nyaralókat
Egy svájci turista háromszor annyit szán az idén nyaralásra, mint egy spanyol, és kevésbé aggódik az utazási költségek miatt, mint a mediterrán térség állampolgárai, különösen az olaszok.
Törékeny környezetben is töretlen nyaralási kedvről árulkodik az Allianz Nemzetközi Vakációs Bizalmi Indexe
A korlátozottabbá vált anyagi lehetőségek sem szegik kedvét az európaiaknak, ha nyaralásról van szó – állapítja meg az Allianz Partners a kontinens vakációzási szokásait szondázó felmérésében.