Cséky Tímea mielőtt átigazolt a világelső biztosítómárkához közel 7,5 évet töltött el Yettelnél (korábban Telenor) különböző vezetői pozíciókban, többek között márka- és marketingkommunikációs osztályvezetőként. Az alatt az idő alatt számos kampánnyal építette a márkát, többek között az ő nevéhez fűződik például a Telenor tavalyi név- és arculatváltása is.
Cséky Tímea 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezik, melyet a telekommunikációs szektor mellett olyan nagyobb FMCG-vállalatoknál szerezett, mint az Unilever és a Mondeléz. Pályafutása alatt többek között a márkastratégia, termék- és portfoliómenedzsment, valamint a marketing- és kommunikációfejlesztés területén kamatoztatta tudását B2C és B2B területen egyaránt. Arany Penge és Young Cannes Lions zsűritagként is értékes iparági tapasztalatokat gyűjtött. Az új pozícióban elsősorban az Allianz iparágban betöltött kulcsszerepe, ügyfélközpontú szemlélete, valamint a sokszínű, befogadó vállalati kultúrája motiválta.