Az online szerződésmódosításhoz (gépjármű- és lakásbiztosítások) kattintson ide.
Díjfizetés
-
Online díjfizetés
-
Bankszámlaszámok
-
Díjfizetési tudnivalók
-
Díjfizetés módosítása
-
Díjfizetési mód változtatás
Online díjfizetés
Bankkártyás díjfizetésre forint alapú szerződéseink esetén van lehetőség.
Bankszámlaszámok
A biztosítási díjak befizetésére számos lehetőséget kínálunk.
Díjfizetési bankszámlaszámaink biztosításonként:
Csúsztassa balra a további információkért
Biztosítások |
Bankszámlaszám IBAN szám |
Gépjárműbiztosítás |
11794008-21349386-00000000 HU28 1179 4008 2134 9386 0000 0000 |
Lakossági vagyonbiztosítás |
11794008-21349386-00000000 HU28 1179 4008 2134 9386 0000 0000 |
Kis- és középvállalkozások biztosítása |
11794008-21349386-00000000 HU28 1179 4008 2134 9386 0000 0000 |
Mezőgazdasági biztosítás |
11794008-21349386-00000000 HU28 1179 4008 2134 9386 0000 0000 |
Életbiztosítás |
11794008-21349441-00000000 HU23 1179 4008 2134 9441 0000 0000 |
Életprogram (Unit Linked) forint |
11794008-21349434-00000000 HU06 1179 4008 2134 9434 0000 0000 |
Életprogram (Unit Linked deviza) euro |
11763945-03700888-00000000 HU23 1176 3945 0370 0888 0000 0000 |
Gondoskodás Programok |
11794008-21349434-00000000 HU06 1179 4008 2134 9434 0000 0000 |
Allianz Gondoskodás Most | 11794008-21349441-00000000 |
Allianz Egészségprogram | 11794008-21349386-00000000 |
Utasbiztosítás |
11794008-21349465-00000000 HU12 1179 4008 2134 9465 0000 0000 |
Ügyfélszámlás befizetések |
11794008-21349393-00000000 HU45 1179 4008 2134 9393 0000 0000 |
Az OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB
Átutalás esetén kérjük, figyeljen arra, hogy a befizetés egyértelmű beazonosítása érdekében a Közlemény rovatban tüntesse fel a szerződésszámot (biztosítási kötvényszámot), valamint a biztosításának megfelelő számlaszámot válassza ki.
Díjfizetési tudnivalók
Biztosítási díját az alábbi módokon fizetheti:
- Bankkártyával, online díjfizetéssel:
Bankkártyával, online díjfizetéssel fizetheti a leggyorsabban és a legegyszerűbben a díjat. Részletes tájékoztatást a bankkártyás díjfizetésről itt talál.
- Banki díjlehívással (csoportos beszedési megbízás):
Bankszámlájáról a biztosítási szerződés egyenlege szerinti összeget (a lehívás időpontjában esedékessé vált biztosítási díjak, valamint kötelező gépjármű-felelősségbiztosításnál a baleseti adó, fedezetlenségi díj összegét) hívjuk le a meghatározott gyakoriság szerint.
Amennyiben banki díjlehívást szeretne választani, kérjük, hogy adjon felhatalmazást a számlavezető bankjának arra, hogy az Ön által megadott adatok alapján, a megjelölt számláról fizetéseket teljesítsen Társaságunk felé. A meghatalmazást kezdeményezheti személyesen bankfiókban vagy netbankon keresztül is. Ha a megbízást Társaságunknál kezdeményezi, kérjük, töltse ki űrlapunkat.
A felhatalmazáson a szerződő fél szerződés azonosítójánál a szerződésszámot (kötvényszámot), a kedvezményezett azonosítónál az Allianz Hungária Zrt. banki azonosítóját (A10337587) kell feltüntetni.
Rendszeres banki díjlehívás esetén, kérjük, gondoskodjon arról, hogy a teljesítés felső értékhatára ne legyen alacsonyabb, mint az aktuális biztosítási díj. A díj változásakor mindig ellenőrizze, hogy milyen limitet állított be.
A bankszámla terhelése adott hónap 10. és 17. között történik, ezért kérjük, figyeljen arra, hogy legyen elegendő pénz a számláján.
- Átutalás bankszámláról (rendszeres vagy eseti)
A biztosítás díjának (kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás esetén a baleseti adónak, fedezetlenségi díjnak, illetve a biztosítási szerződés egyenlegének) befizetésére számlavezető bankjánál személyesen, vagy netbankon keresztül adjon megbízást! Rendszeres átutalás esetén kérjük, ne felejtse el a biztosítás díjának változásakor (pl. indexálás, átdolgozás, díjfizetési mód és/vagy díjfizetési gyakoriság módosítás során) módosítani az utalandó összeget.
Meglévő biztosítási szerződése díjfizetési módjának, illetve gyakoriságának megváltoztatási igényét az alábbi változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével jelezheti felénk.
Élet-, baleset-, egészség- és utasbiztosítás esetén
Kérjük, hogy az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki és aláírva juttassa el Társaságunk részére postai úton az alábbi címre:
Allianz Hungária Zrt.
Állománykezelési Központ 1437 Budapest, Pf.: 825
Egyéb biztosítások estén
Kérjük, az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki és aláírva juttassa el Társaságunk részére az alábbi módok valamelyikén:
- szkennelve az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre megküldve,
- Ügyfélportálon keresztül,
- postai úton a feltüntetett címre eljuttatva.
Díjfizetés módosítása
Amennyiben a biztosítás díjfizetési módját, vagy gyakoriságát szeretné változtatni, kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül:
- Online ügyintézés
Előfordul, hogy időnként megváltoznak személyes adataink (levelezési cím, bankszámlaszám, stb.) vagy az autónkkal (pl.: rendszámváltozás), lakásunkkal kapcsolatos adatok, vagy szüneteltetni szeretnénk szerződésünket, esetleg felmondási igényünket szeretnénk bejelenteni.
Ezeket az adatváltozásokat a biztosítási szerződésekben is módosítani kell. Az adatváltozást bejelentheti a változásbejelentő űrlap kitöltésével, illetve személyes adatait módosíthatja Ügyfélportálunkon keresztül is.
Kérjük, hogy a változásbejelentő űrlapot kitöltés után nyomtassa ki, és aláírva juttassa el Társaságunk részére az alábbi módok valamelyikén:
- szkennelve az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre,
- postai úton az alábbi címre küldve.
Allianz Hungária Zrt.
Állománykezelési Központ
1437 Budapest, Pf.: 825
- Telefonos ügyfélszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8:00 és 18:00 óra - csütörtökön 8:00 és 20:00 között - várjuk hívását a +36 (1/20/30/70) 421-1-421 telefonszámokon.
A menütérkép itt található.
Assistance szolgáltatásunkat a nap 24 órájában nyújtjuk a következő telefonszámokon:
Belföldről: +36 (80) 104-122
Külföldről: +43 (1) 525-03-6552
A következő szolgáltatásaink közül választhat:
- díjszámítási lehetőségek
- széles körű, naprakész információk nyújtása az Allianz Hungária Zrt.-ről, a különféle biztosítási módozatokról, az egységeinkről, az Ön szerződéseiről, a napi aktualitásokról
- kárbejelentés és kárrendezési információ nyújtása
- zöldkártya, díjigazolás, csekk igénylések
- változás-bejelentés
- tájékoztatás a szerződéses javítópartnereinkről
- Assistance szolgáltatás
Díjfizetési mód változtatás
- Banki díjlehívás
Amennyiben banki díjlehívást szeretne választani, kérjük, hogy adjon felhatalmazást a számlavezető bankjának arra, hogy az Ön által megadott adatok alapján, a megjelölt számláról fizetéseket teljesítsen Társaságunk felé. A meghatalmazást kezdeményezheti személyesen bankfiókban vagy netbankon keresztül is.
Ha a megbízást Társaságunknál kezdeményezi, kérjük, töltse ki az űrlapot, majd kattintson a „Tovább” gombra, és az így megjelenő kész dokumentum adatainak ellenőrzése után nyomtassa ki azt három példányban, és juttassa el az adatlap alján megadott címre.
Rendszeres banki díjlehívás esetén, kérjük, gondoskodjon arról, hogy a teljesítés felső értékhatára ne legyen alacsonyabb, mint az aktuális biztosítási díj. A díj változásakor mindig ellenőrizze, hogy milyen limitet állított be.
A bankszámla terhelése adott hónap 13. és 17. között történik, ezért kérjük, figyeljen arra, hogy legyen elegendő pénz a számláján.
- Egyedi átutalásra váltás
Meglévő biztosítási szerződése díjfizetési módjának, illetve gyakoriságának megváltoztatási igényét a változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével jelezheti felénk.
Élet-, baleset-, egészség- és utasbiztosítás esetén
Kérjük, hogy az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki és aláírva juttassa el Társaságunk részére postai úton az alábbi címre:
Allianz Hungária Zrt.
Állománykezelési Központ
1437 Budapest, Pf.: 825
Egyéb biztosítások estén
Kérjük, az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki és aláírva juttassa el Társaságunk részére az alábbi módok valamelyikén:
- szkennelve az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre megküldve,
- Ügyfélportálon keresztül,
- postai úton a feltüntetett címre eljuttatva.
- Díjnet (ingyenes számlabemutató rendszer) használatával
Amennyiben ezt a díjfizetési módot választja, ne felejtse el Díjnetes regisztrációjához szolgáltatóként felvenni az Allianz Hungária Zrt.-t.
Ha ezt a fizetési módot választja a Díjnet rendszerén keresztül, elektronikus formában kapja meg adott szerződésre a számlát vagy a számviteli bizonylatot. A számlában vagy a számviteli bizonylaton szereplő díjak kifizetése a Díjnet rendszerén keresztül is indítható bankkártyás díjfizetéssel, vagy netbanki fizetéssel (CIB, Erste és OTP ügyfelek részére), vagy mobiltelefonos fizetéssel, illetve egyedi utalással és banki díjlehívással is.
Bankkártyás fizetéssel Telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével Az Automata biztosítási ügyintézés menüponton keresztül bankkártyával is befizetheti a biztosítási díjat. Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségei, valamint a menütérkép itt található.
Bankkártyás fizetéssel POS-terminálon keresztül a Központi Ügyfélszolgálaton, az ügyfélkapcsolati pontokon, és az üzletkötőinknél is lehetőséget biztosítunk a biztosítási díj befizetésére.
- Csekkel (készpénz átutalási megbízással)
Ehhez a csekk(eket), terméktől függően, egy évre előre vagy a fizetési gyakoriságnak megfelelően postán küldjük ki.
Ha biztosítási díját csekken fizeti és a díjfizetéshez szükséges csekket nem találja, online igényelhet másikat az alábbi igénylő űrlap kitöltésével.
Üzleti ügyfeleink ügyfélszámlán keresztül is fizethetnek. Erről részletes információt itt talál.
Annak érdekében, hogy biztosítási szerződésének kockázatviselése folyamatos legyen, a választott díjfizetési gyakoriságnak megfelelően a szerződés díját rendeznie szükséges. Sajnos időnként előfordulhat, hogy a biztosítás díjának befizetésére szolgáló csekk elveszik vagy megsérül. Pótlási igényét az alábbi űrlap kitöltésével juttathatja el Társaságunkhoz.
Igazolás- és dokumentumigény
-
Díjigazolás igénylése
-
Zöldkártya igénylése
-
Társbiztosított, zálogjogosult igazolás igénylése
-
Kötvénypótlás igénylése
-
Igazolás kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás érvényességéről
-
Igazolás Casco biztosítás érvényességéről
-
Igazolás lakossági vagyonbiztosítás érvényességéről
-
Egyenleg értesítők - egységszámla, díjfizetés - Életbiztosítás
Díjigazolás igénylése
Az igazolóeszközökről szóló 34/2009. (XII.22.) PM rendelet változása miatt a közúti közlekedés során (rendőri igazoltatás vagy egyéb hatósági intézkedés esetén) már nincs szükség díjigazolás bemutatására (az eljáró hatóság a központi nyilvántartásban köteles ellenőrizni a biztosítást), ezért 2024. július 19-étől az Allianz nem küld automatikusan díjigazolást a KGFB szerződésekhez kapcsolódóan.
Ha mégis szüksége van díjigazolásra, az alábbi linkre kattintva letöltheti.
A központi járműnyilvántartásba lejelentésre nem kötelezett járműveknél a díjigazolást továbbra is automatikusan kiküldjük ügyfeleink részére.
Műszaki vizsgáztatás során az elektronikus ellenőrzés lehetősége még nem mindenhol áll fenn, így, ha műszaki vizsgára megy, javasoljuk, hogy töltse le és nyomtassa ki a díjigazolást.
Zöldkártya igénylése
Tájékoztatjuk, hogy a legtöbb európai országban nincs szükség zöldkártyára (mint például Ausztria, Németország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Bosznia-Hercegovina, Románia, Egyesült Királyság, Montenegró), mivel ezen országok külön megállapodása alapján a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási fedezet meglétét a magyar (uniós formátumú) forgalmi rendszám tanúsítja. Vannak olyan (gépkocsival) kevésbé látogatott országok, ahol ajánlottan vagy kötelezően előírják a Zöldkártya meglétét, mint például Albánia, Észak-Macedón Köztársaság, Ukrajna, Törökország.
További információt érhet el.
Az adatok kitöltése után a „Zöldkártya igénylés”-re kattintva akár azonnal letöltheti és kinyomtathatja zöldkártyáját vagy kérheti annak postai kiküldését.
A zöldkártyát, kérjük, fehér papírra nyomtassa ki.
Ügyfélportálunkon keresztül zöldkártya igénylése mellett egyéb biztosítási szerződésével kapcsolatos ügyeit is egyszerűen és könnyedén intézheti.
Társbiztosított, zálogjogosult igazolás igénylése
Igazolást kérhet zálogjog bejegyzéséről egyedi lakásbiztosításokra, lakóközösség-biztosításokra és casco biztosításokra, valamint társbiztosított bejegyzéséről casco biztosításokra.
Az igényelt dokumentummal igazolhatja a finanszírozó felé zálogjogának, vagy társbiztosítotti jogosultságának biztosító által történő bejegyzését.
Honlapunkon kizárólag elektronikus társbiztosított, illetve zálogigazolás kérésére van lehetőség.
Ha szerződésére már korábban bejegyzésre került társbiztosított, illetve zálogjogosult pénzintézet, akkor a „Letöltés” gombra történő kattintás után lementheti, a „Megnyitás” gombra történő kattintás után pedig azonnal kinyomtathatja igazolását.
Kötvénypótlás igénylése
Amennyiben nem találja érvényes biztosítási kötvényét, azonosító adatai megadása után honlapunkról kényelmesen letöltheti kötvényének pótlását. Honlapunkon kizárólag elektronikus kötvénypótlás igénylésére van lehetőség.
Igazolás kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás érvényességéről
Bírósági, rendőrségi és egyéb hatósági eljárásokhoz valamint más biztosítótársaságnál történő kárrendezéshez Önnek az egyszerű díjigazolásnál bővebb adattartamú GFB érvényességről szóló igazolásra van szüksége.
Igazolás Casco biztosítás érvényességéről
Bírósági, rendőrségi és egyéb hatósági eljárásokhoz valamint más biztosítótársaságnál történő kárrendezéshez továbbá finanszírozott autó esetén a finanszírozó bank kérésére Önnek a Casco érvényességről szóló igazolásra van szüksége.
Igazolás lakossági vagyonbiztosítás érvényességéről
Bírósági, rendőrségi és egyéb hatósági eljárásokhoz valamint más biztosítótársaságnál történő kárrendezéshez továbbá hitellel terhelt lakás esetén a finanszírozó bank kérésére Önnek a lakossági vagyonbiztosításának érvényességről szóló igazolásra van szüksége.
Egyenleg értesítők - egységszámla, díjfizetés - Életbiztosítás
Kezelje biztosítási szerződéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
Adatváltozással, szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
-
Személyes elérhetőségek, egyéb adatváltozás bejelentése, díjfizetés módosítása
-
Egyszerű szerződésmódosítás
-
Társbiztosított, zálogjogosult bejegyzése
-
Adatváltozás bejelentés - Életbiztosítás
-
Kedvezményezett módosítás - Életbiztosítás
-
Díjszüneteltetés, szüneteltetés feloldása
-
Visszavásárlás - Életbiztosítás
-
GFB évfordulós felmondás (csak díjértesítéstkövetően, az évforduló előtti 30. napig)
-
Casco vagy lakásbiztosítás évfordulós felmondása
Személyes elérhetőségek, egyéb adatváltozás bejelentése, díjfizetés módosítása
Vagyon- és gépjármű-biztosítással kapcsolatos változás bejelentése során személyes adatait (levelezési cím, bankszámlaszám, stb.) vagy az autójával (pl.: rendszámváltozás), lakásával kapcsolatos adatait módosíthatja, vagy szüneteltetheti szerződését.
Az adatváltozást bejelentheti a Változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével, illetve személyes adatait módosíthatja Ügyfélportálunkon keresztül is.
Kérjük, hogy az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki, és aláírva juttassa el részünkre az alábbi módok valamelyikén:
- szkennelve az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre,
- postai úton az alábbi címre küldve.
Allianz Hungária Zrt.
Állománykezelési Központ
1437 Budapest, Pf.: 825
Egyszerű szerződésmódosítás
Egyszerű szerződésmódosításra az alábbi termékek esetén van lehetősége:
- Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (GFB)
- Allianz Autóm
- Allianz Casco
- Allianz Otthonbiztosítás (ALA)
- Allianz Otthonbiztosítás Plusz (AOP)
- Allianz Otthonom lakásbiztosítás (MyHome)
Társbiztosított, zálogjogosult bejegyzése
Tájékoztatjuk, hogy 2014. március 15-ét követően, ha a finanszírozónak a biztosított vagyontárgyon bejegyzett zálogjoga áll fenn (ingatlan-nyilvántartásban, hitelbiztosítéki nyilvántartásban vagy a Gépjármű Zálogjogi Nyilvántartásban) zálogjogi bejegyzés kérhető. Ha a finanszírozónak nincs zálogjoga a biztosított vagyontárgyon - arra tekintettel, hogy a finanszírozó biztosítási érdeke fennáll -, társbiztosítottként jegyezhető be a biztosítási szerződésen.
A zálogjogosult, társbiztosítotti bejegyzést igényelheti az Ügyfélportálon:
Amennyiben nem rendelkezik Ügyfélportál regisztrációval kérjük, töltse ki az alábbiak közül a szükséges nyilatkozatot:
- Nyilatkozat zálogjogosult bejegyzéséről
- Nyilatkozat társbiztosított bejegyzéséről
A nyilatkozat kitöltését, nyomtatását és aláírását követően a Társbiztosított, zálogjogosult bejegyzése Ügyfélportál regisztráció nélkül felületen csatolja vagy postai úton juttassa el az alábbi címre:
Allianz Hungária Zrt.
Állománykezelési Központ
1437 Budapest, Pf.: 825
Adatváltozás bejelentés - Életbiztosítás
Ügyfeleink adatainak védelme érdekében, az élet- és személybiztosításokkal kapcsolatos
- szerződési adatok módosítását,
- a kedvezményezett személyének változtatását, valamint
- az elektronikus úton történő tájékoztatásról rendelkezést csak személyes megjelenést követő azonosítás után hajthatunk végre. A kívánt ügyintézéssel kapcsolatban, kérjük keresse fel ügyfélkapcsolati pontjaink egyikét, ahol készséggel állunk rendelkezésre.
Bővebb felvilágosításért hívja az Allianz telefonos ügyfélszolgálatát a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!
Az Önhöz legközelebbi ügyfélkapcsolati pontot az alábbi oldalon találja.
Olvassa el az elektronikus levélküldésre vonatkozó tájékoztatónkat.
Az elektronikus levélküldés igényléséhez vagy lemondásához, valamint az e-mail címe módosításához az alábbi nyomtatvány kitöltésére van szükség.
Kedvezményezett módosítás - Életbiztosítás
Ügyfeleink adatainak védelme érdekében, az élet- és személybiztosításokkal kapcsolatos
- szerződési adatok módosítását,
- a kedvezményezett személyének változtatását, valamint
- az elektronikus úton történő tájékoztatásról rendelkezést csak személyes megjelenést követő azonosítás után hajthatunk végre. A kívánt ügyintézéssel kapcsolatban, kérjük keresse fel ügyfélkapcsolati pontjaink egyikét, ahol készséggel állunk rendelkezésre.
Bővebb felvilágosításért hívja az Allianz telefonos ügyfélszolgálatát a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!
Az Önhöz legközelebbi ügyfélkapcsolati pontot az alábbi oldalon találja.
Ügyfélkapcsolati pontok - Fiók- és tanácsadó-kereső
Kapcsolódó nyilatkozatainkért kattintson ide.
Olvassa el az elektronikus levélküldésre vonatkozó tájékoztatónkat.
Az elektronikus levélküldés igényléséhez vagy lemondásához, valamint az e-mail címe módosításához az alábbi nyomtatvány kitöltésére van szükség.
Díjszüneteltetés, szüneteltetés feloldása
Vagyon- és gépjármű-biztosítással kapcsolatos díjszüneteltetésért, szüneteltetés feloldásához lépjen be az Ügyfélportálra.
Visszavásárlás - Életbiztosítás
Visszavásárlás - Életbiztosítással kapcsolatos ügyintézéshez lépjen be az Ügyfélportálra.
GFB évfordulós felmondás (csak díjértesítést követően, az évforduló előtti 30. napig)
Kezelje biztosítási szerződéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
Kötelező biztosítása évfordulóra történő felmondását kezdeményezheti honlapunk segítségével is az évfordulóját megelőző 30. napig.
Amennyiben az alábbi linkre kattintva megadja személyes adatait, szerződésszámát és rendszámát nem szükséges a felmondó nyilatkozat beküldése Társaságunkhoz.
Kötelező biztosítás évfordulóval történő felmondása
Amennyiben nem honlapunkat választja szerződése évfordulós felmondására, akkor az alábbi „Eladás, érdekmúlás, forgalomból való végleges kivonás miatti felmondás” pont alatt megjelölt módok egyikén teheti azt meg.
Eladás, érdekmúlás, elállás vagy forgalomból való végleges kivonás miatti felmondás
Amennyiben szüneteltetni szeretné szerződését, esetleg felmondási vagy elállási igényét szeretné bejelenteni, megteheti az alábbi változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével.
Kérjük, hogy az alábbi változásbejelentő nyilatkozatot kitöltés után nyomtassa ki, és aláírva juttassa el Társaságunk részére az alábbi módok valamelyikén:
- szkennelve az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre,
- postai úton az alábbi címre küldve.
Allianz Hungária Zrt.
Állománykezelési Központ
1437 Budapest, Pf.: 825
Casco vagy lakásbiztosítás évfordulós felmondása
Lakásbiztosítási szerződését felmondhatja az Ügyfélportálunkon keresztül.
Ha elektronikus úton kötött casco szerződését szeretné felmondani, vagy elállási szándékát jelezni, vagy lakásbiztosításával kapcsolatban nem rendelkezik Ügyfélportál hozzáféréssel, akkor ezt megteheti az alábbi változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével és beküldésével.
Kérjük, hogy az alábbi változásbejelentő nyilatkozatot kitöltés után nyomtassa ki, és aláírva juttassa el részünkre az alábbi módok valamelyikén:
- szkennelve az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre,
- postai úton az alábbi címre küldve.
Allianz Hungária Zrt.
Állománykezelési Központ
1437 Budapest, Pf.: 825
Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben küldött nyilatkozatát csak abban az esetben fogadhatjuk el, ha arról az email címről küldte, amelyet a szerződésével kapcsolatban megadott.
Befektetések (Életbiztosítások)
-
Befektetési stratégiára vonatkozó rendelkezés
-
Eseti díjra vonatkozó rendelkezés
-
Rendelkezés átirányításról
-
Rendelkezés átváltásról
-
Rendelkezés egyösszegű pénzkivonásról
-
Rendelkezés folyamatos pénzkivonásról
Befektetési stratégiára vonatkozó rendelkezés
Rendelkezzen befektetési stratégiájáról kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
Eseti díjra vonatkozó rendelkezés
Rendelkezzen eseti díjáról kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
Rendelkezés átirányításról
Kezelje befektetéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
Rendelkezés átváltásról
Kezelje befektetéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
Rendelkezés egyösszegű pénzkivonásról
Kezelje befektetéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
Rendelkezés folyamatos pénzkivonásról
Kezelje befektetéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
Bonus-malus ügyintézés
-
Casco bónusz átvezetése
-
GFB bonus-malus átvezetés
Casco bónusz átvezetése
Kezelje biztosítását kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
GFB bonus-malus átvezetés
Kezelje biztosításait kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.
Szerződés felmondása
-
Gépjármű
-
Lakásbiztosítás
Gépjármű
Allianz Autóm szerződésének évfordulós felmondását az alábbi módokon intézheti az évforduló előtti 30. napig:
· Kizárólag Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás felmondása esetén legegyszerűbben az alábbi felületen keresztül (a díjértesítő kézhezvételét követően, az évforduló előtti 30. napig).:
Kötelező biztosítás évfordulóval történő felmondása.
· Ügyfélportálon keresztül: Bejelentkezés Ügyfélportálra
Lehetőség van az évfordulós felmondás visszavonására is. Az évfordulóra felmondott és már törölt vagy törlésre kijelölt szerződések felmondása az évforduló napjáig visszavonható az alábbi nyilatkozat kitöltésével és beküldésével:
· Változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével, melyet kétféle módon tud eljuttatni hozzánk:
o online (kinyomtatva, aláírva, szkennelt formában) az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre való elküldéssel. Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben küldött nyilatkozatát csak akkor tudjuk elfogadni, ha azt a nekünk korábban megadott e-mail címről küldi el.
o postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ, 1437 Budapest, Pf.: 825 címre.
o A fenti online és postai úton nem csupán a Változásbejelentő nyilatkozatot, hanem az Ön által aláírt egyéb formátumú felmondást is beküldheti részünkre. Fontos, hogy a beküldött dokumentumból a felmondott szerződés legyen beazonosítható, tehát tartalmazza a szerződésszámot.
Ha az Allianz Autóm szerződésének kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási és casco fedezetét együttesen szeretné megszüntetni eladás, üzembentartó váltás, forgalomból való végleges kivonás miatt vagy távértékesítés esetén 14 napon belül elállna a szerződéstől, az alábbi módokon teheti meg:
· Legegyszerűbben az Ügyfélportálon keresztül: Bejelentkezés Ügyfélportálra
· Változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével, melyet kétféle módon tud eljuttatni hozzánk:
o online (kinyomtatva, aláírva, szkennelt formában) az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre való elküldéssel. Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben küldött nyilatkozatát csak akkor tudjuk elfogadni, ha azt a nekünk korábban megadott e-mail címről küldi el.
o postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ, 1437 Budapest, Pf.: 825 címre.
o A fenti online és postai úton nem csupán a Változásbejelentő nyilatkozatot, hanem az Ön által aláírt egyéb formátumú felmondást is beküldheti részünkre. Fontos, hogy a beküldött dokumentumból a felmondott szerződés legyen beazonosítható, tehát tartalmazza a szerződésszámot.
Ha Allianz Autóm szerződésének kizárólag kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási vagy kizárólag casco és egyéb fedezeteit szeretné felmondani (a másik fedezet megtartásával), azt az alábbi módokon intézheti:
· Üzenet írásával az Ügyfélportálunkon keresztül: Bejelentkezés Ügyfélportálra
· Változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével, melyet kétféle módon tud eljuttatni hozzánk:
o online (kinyomtatva, aláírva, szkennelt formában) az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre való elküldéssel. Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben küldött nyilatkozatát csak akkor tudjuk elfogadni, ha azt a nekünk korábban megadott e-mail címről küldi el.
o postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ, 1437 Budapest, Pf.: 825 címre.
o A fenti online és postai úton nem csupán a Változásbejelentő nyilatkozatot, hanem az Ön által aláírt egyéb formátumú felmondást is beküldheti részünkre. Fontos, hogy a beküldött dokumentumból a felmondott szerződés legyen beazonosítható, tehát tartalmazza a szerződésszámot.
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás szüneteltetése forgalomból való ideiglenes kivonás esetén
Ha gépjárművét ideiglenesen kivonják a forgalomból, azt nem szükséges külön bejelentenie az Allianz felé. A kötvénynyilvántartó szerv értesíti erről az Allianzot, és a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási fedezetét – valamint Komfort csomag esetén az egyéb fedezeteket- automatikusan szüneteltetjük. A casco fedezetek azonban továbbra is érvényben maradnak, mert a gépjárművét akkor is érheti kár, ha nem vesz részt vele a forgalomban (pl. elemi károk vagy lopás).
Lakásbiztosítás
Lakásbiztosítási szerződésének évfordulós felmondását az alábbi módokon intézheti:
· Legegyszerűbben az Ügyfélportálon keresztül, a megszüntetni kívánt szerződésen belül a szerződés törlése funkcióra kattintva: Bejelentkezés Ügyfélportálra
· Változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével, melyet kétféle módon tud eljuttatni hozzánk:
o online (kinyomtatva, aláírva, szkennelt formában) az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre való elküldéssel. Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben küldött nyilatkozatát csak akkor tudjuk elfogadni, ha azt a nekünk korábban megadott e-mail címről küldi el.
o postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ, 1437 Budapest, Pf.: 825 címre.
o A fenti online és postai úton nem csupán a Változásbejelentő nyilatkozatot, hanem az Ön által aláírt egyéb formátumú felmondást is beküldheti részünkre. Fontos, hogy a beküldött dokumentumból a felmondott szerződés legyen beazonosítható, tehát tartalmazza a szerződésszámot.
A felmondás határideje:
· Allianz Otthonom és egyéb lakásbiztosítási szerződés esetén a felmondásra az évforduló előtti 30. napig van lehetőség
· Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosításunk
o az évforduló előtti 30. napig vagy
o a naptári negyedév végéig, 30 napos felmondási határidővel mondható fel, a szerződés kockázatviselési kezdetétől számított harmadik negyedév leteltét követően
Ha lakásbiztosítási szerződését az ingatlan eladása vagy albérlet megszűnése miatt szeretné megszüntetni, ezt a lentebb felsorolt módokon teheti meg.
Eladás esetén kérjük, küldje meg az eladás tényét igazoló dokumentumot (pl. adásvételi szerződés, birtokbaadási jegyzőkönyv, tulajdoni lap).
· az Ügyfélportálon keresztül, a megszüntetni kívánt szerződésen belül a szerződés törlése funkcióra kattintva: Bejelentkezés Ügyfélportálra
· Változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével, melyet kétféle módon tud eljuttatni hozzánk:
o online (kinyomtatva, aláírva, szkennelt formában) az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre való elküldéssel. Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben küldött nyilatkozatát csak akkor tudjuk elfogadni, ha azt a nekünk korábban megadott e-mail címről küldi el.
o postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ, 1437 Budapest, Pf.: 825 címre.
o A fenti online és postai úton nem csupán a Változásbejelentő nyilatkozatot, hanem az Ön által aláírt egyéb formátumú felmondást is beküldheti részünkre. Fontos, hogy a beküldött dokumentumból a felmondott szerződés legyen beazonosítható, tehát tartalmazza a szerződésszámot.
Kérjük, amikor beküldi az eladást igazoló dokumentumot, ügyeljen arra, hogy az csak az érdekmúlás igazolásához szükséges adatokat tartalmazza. Az érdekmúlás igazolását nem érintő adatok (például harmadik személy személyes adatai, kötbérrel kapcsolatos kikötések) kitakarása vagy felismerhetetlenné tétele a dokumentumban az Ön kötelessége.
A szerződést érdekmúlással lehet törölni a szerződő halála esetén, illetve ha a biztosított ingatlan megsemmisül. A törléshez írásos kérelem és az érdekmúlási okot igazoló dokumentum (pl. halotti anyakönyvi kivonat) beküldése szükséges az alábbi módon:
· Változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével, melyet kétféle módon tud eljuttatni hozzánk:
o online (kinyomtatva, aláírva, szkennelt formában) az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre való elküldéssel. Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben küldött nyilatkozatát csak akkor tudjuk elfogadni, ha azt a nekünk korábban megadott e-mail címről küldi el.
o postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ, 1437 Budapest, Pf.: 825 címre.
o A fenti online és postai úton nem csupán a Változásbejelentő nyilatkozatot, hanem az Ön által aláírt egyéb formátumú felmondást is beküldheti részünkre. Fontos, hogy a beküldött dokumentumból a felmondott szerződés legyen beazonosítható, tehát tartalmazza a szerződésszámot.
A távértékesítési törvény (2005. évi XXV. tv.) keretei között létrejött szerződéseknél a biztosítás a szerződéskötés napjától számított 14 napon belül, indoklás nélkül, azonnali hatállyal felmondható az alábbi módok valamelyikén:
· Legegyszerűbben az Ügyfélportálon keresztül, a megszüntetni kívánt szerződésen belül a szerződés törlése funkcióra kattintva: Bejelentkezés Ügyfélportálra
· Változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével, melyet kétféle módon tud eljuttatni hozzánk:
o online (kinyomtatva, aláírva, szkennelt formában) az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre való elküldéssel. Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben küldött nyilatkozatát csak akkor tudjuk elfogadni, ha azt a nekünk korábban megadott e-mail címről küldi el.
o postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ, 1437 Budapest, Pf.: 825 címre.
o A fenti online és postai úton nem csupán a Változásbejelentő nyilatkozatot, hanem az Ön által aláírt egyéb formátumú felmondást is beküldheti részünkre. Fontos, hogy a beküldött dokumentumból a felmondott szerződés legyen beazonosítható, tehát tartalmazza a szerződésszámot.
Panaszbejelentés és egyéb ügyek
-
Panaszbejelentés
-
Mentett kalkuláció folytatása
-
Online szemle
-
Akadálymentesség
-
Észrevételek
Panaszbejelentés
Fogyasztóvédelem, panaszkezelés
Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés – legyen az pozitív vagy akár negatív –, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.
Elérhetőségeink
Amennyiben munkánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse:
- Szóban, személyesen: Hálózatunk bármelyik Ügyfélkapcsolati pontján vagy Társaságunk székhelyén: Központi Ügyfélszolgálati Iroda 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
- Telefonon: +36 (1/20/30/70) 421-1-421
- Elektronikus úton: Panaszbejelentő űrlapunkon keresztül
- Levélben: 1368 Budapest, Pf. 191., vagy 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. Fogyasztóvédelmi csoport
A letölthető dokumentumokért kattintson ide.
Fontos!
Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:
Magyar Nemzeti Bank
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
Telefonszám: 06-80-203-776;
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-80-203-776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Online vitarendezés
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók (azok a természetes személyek, akik nem kereskedelmi, üzleti, hivatásbeli vagy szakmai célból járnak el) és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul.A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.
A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr
Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi email címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@allianz.hu Felhívjuk a figyelmet arra, hogy jelen email cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, azt sajnos nem áll módunkban megválaszolni.
A platform felhasználói útmutatói itt érhetőek el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/
Fogyasztóvédelem, panaszkezelés
Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés – legyen az pozitív vagy akár negatív –, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.
Elérhetőségeink
Amennyiben munkánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse:
- Szóban, személyesen: Hálózatunk bármelyik Ügyfélkapcsolati pontján vagy Társaságunk székhelyén: Központi Ügyfélszolgálati Iroda 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
- Telefonon: +36 (1/20/30/70) 421-1-421
- Elektronikus úton: Panaszbejelentő űrlapunkon keresztül
- Levélben: 1368 Budapest, Pf. 191., vagy 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. Fogyasztóvédelmi csoport
A letölthető dokumentumokért kattintson ide.
Fontos!
Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:
Magyar Nemzeti Bank
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
Telefonszám: 06-80-203-776;
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-80-203-776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Online vitarendezés
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók (azok a természetes személyek, akik nem kereskedelmi, üzleti, hivatásbeli vagy szakmai célból járnak el) és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul.A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.
A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr
Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi email címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@allianz.hu Felhívjuk a figyelmet arra, hogy jelen email cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, azt sajnos nem áll módunkban megválaszolni.
A platform felhasználói útmutatói itt érhetőek el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/
Mentett kalkuláció folytatása
Folytassa kalkulációit ott, ahol korábban felfüggesztette.
Akadálymentesség
Információk fogyatékossággal élő Ügyfeleink/Látogatóink részére
Az Allianz Hungária Zrt. elkötelezte magát a fogyatékossággal élő Ügyfelek esélyegyenlősége és ügyintézésének teljes körű segítése mellett. Célunk, hogy kényelmes és könnyen hozzáférhető szolgáltatásokat nyújtsunk Ügyfeleinknek, szem előtt tartva a Magyar Nemzeti Bank 4/2017. számú, e témában kiadott ajánlását.
Felelős szolgáltatóként igyekszünk minden biztosítással kapcsolatos ügyintézésben fogyatékossággal élő Ügyfeleink segítségére lenni.
Honlapunk szolgáltatásai
Akadálymentesen intézheti ügyeit, kötheti meg biztosítását. Törekszünk megfelelni az ISO/IEC 40500:2012 webes szabvány előírásainak legalább AA szinten. Munkánk során törekszünk arra, hogy honlapunkon minél egyszerűbben, akadálymentesebben köthessenek biztosítást, intézhessék ügyeiket Ügyfeleink. Azon dolgozunk, hogy az ISO/IEC 40500:2012 webes szabvány előírásait minél magasabb szinten tudjuk teljesíteni, ezzel is segítve a teljes weboldal akadálymentessé tételét.
Honlapunkon elérhető:
- A fogyatékossággal élők számára készített szolgáltatási térkép, ami segít eligazodni szolgáltatásaink között
- Az akadálymentesített ügyfélkapcsolati pontjaink listája
- Előzetes időpontfoglalás
- Hallássérültek is könnyen köthetnek biztosítást, vagy intézhetik ügyeiket a honlapunkon. Biztosítás kötés során chaten keresztül is kérhetnek segítséget.
Központi Ügyfélszolgálat, ügyintézés, panaszkezelés – időpont egyeztetés
Akadálymentesen kialakított Központi Ügyfélszolgálatunk cégünk székhelyén található; 1087 Budapest Könyves Kálmán krt. 48-52.
Fogyatékossággal élő Ügyfeleink számára - mozgáskorlátozott parkolási igazolvánnyal - központi épületünk mélygarázsában (1087 Budapest Könyves Kálmán krt. 48-52.) biztosítunk parkolóhelyet az ügyintézés idejére. A mélygarázsból a Központi Ügyfélszolgálati irodához felkísérjük Ügyfelünket.
Központi Ügyfélszolgálatunkon akadálymentesített fizikai környezet és ügyfélhívó áll Ügyfeleink rendelkezésére. Személyes segítségnyújtással és kiemelt ügyintézéssel gondoskodunk fogyatékossággal élő Ügyfeleinkről. Egyablakos ügyintézést biztosítunk, azaz igyekszünk mindenben, egy helyen, egy időpontban segítségükre lenni Ügyfeleinknek. Igény szerint külön tárgyalóhelyiségben is tudunk egyeztetni Ügyfelünkkel és a velük érkező segítővel. Előzetes telefonos jelzést (06–1/20/30/70-421-1-421) követően tudunk biztosítani jeltolmácsot, vagy egyéb segítséget, Ügyfelünk kérése szerint. Természetesen szívesen fogadjuk a segítő kutyákat is.
Központi Ügyfélszolgálatunkon lehetőség van előzetes időpontfoglalásra, hogy várakozás nélkül, soron kívül tudjunk foglalkozni az azt igénylő Ügyfeleinkkel.
Látássérült ügyfeleinknek a Call Centerünkön keresztül is foglalhatnak időpontot. Telefonszám: 06–1/20/30/70-421-1-421
Esetleges problémáját, panaszát is továbbíthathatja honlapunkon keresztül, itt:
Akadálymentesített Ügyfélkapcsolati pontok
Akadálymentesített Ügyfélkapcsolati pontjaink országszerte elérhetőek, listájukat itt érheti el.
Személyes kapcsolattartó
Fogyatékossággal élő Ügyfeleinknek személyes kapcsolattartót, saját üzletkötőt biztosítunk. Amennyiben telefonon (06–1/20/30/70-421-1-421) jelzi szerződéskötési szándékát, - és a szerződés nem köthető meg telefonon vagy online, - lakcímre kiküldjünk üzletkötő partnerünket, hogy teljes körű segítséget nyújtson a szerződéskötéssel kapcsolatban. Ide értendő a részletes tájékoztatás, igény szerint a feltételek, tájékoztatók felolvasása, értelmezése, és a szerződés megkötése.
Természetesen a szerződéses kapcsolat során a személyes kapcsolattartó, üzletkötő mindvégig Ügyfelünk rendelkezésére áll.
Együttműködés a szerződéskötés, majd az ügyintézés során
Társaságunk a feltételeink kialakításánál, a szerződéskötésnél, majd a további együttműködés, kapcsolattartás során is elkötelezett a fogyatékossággal élők segítésében.
Észrevételek
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás és casco biztosítás szerződésével és ügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi menüpontban tudja felénk jelezni.
Kérjük adja meg, hogy mely szerződéssel kapcsolatban van kérdése, észrevétele, munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
Otthon- és lakóközösség-biztosítás szerződésével és ügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi menüpontban tudja felénk jelezni.
Kérjük adja meg, hogy mely szerződéssel kapcsolatban van kérdése, észrevétele, munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
Termékekkel, termékinformációval kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi menüpontban tudja felénk jelezni.
Kérjük adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Gépjármű-biztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Otthonbiztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Utasbiztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Élet- és balesetbiztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Vállalati biztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Letölthető dokumentumok
Panaszát az alábbi panaszbejelentő lapok egyikét kitöltve tudja legegyszerűbben átadni nekünk a felsorolt csatornákon – személyesen vagy írásban. Személyes leadásnál kérjük, kérjen róla munkatársunktól egy átvétellel igazolt másolatot.
Amennyiben meghatalmazott útján tesz panaszt, javasoljuk, hogy ezt a meghatalmazás mintát használja:
A panaszügyintézés menetéről és tudnivalóiról (bejelentési lehetőségek, az ügyintézés menete, hova fordulhat, ha elégedetlen a válaszunkkal, stb.) az alábbi dokumentumban adunk részletes tájékoztatást: