„Az új partnerség az olimpiai mozgalom vonzerejét és erősségét igazolja. Örülünk, hogy az Allianz hosszú távú közreműködésével támogathatjuk a sportot világszerte.”– nyilatkozta Thomas Bach NOB-elnök. „Az Allianz nemzetközi üzleti tevékenysége, akárcsak az együttműködésünk, a kölcsönös bizalomra épül. Emellett az Allianz a sport területén jelentős hagyatékkal bír. Együttes digitális célkitűzésünk, hogy 2020-as Olimpia programja során kapcsolatot teremtsünk a világ fiataljaival, népszerűsítsük az olimpiai értékeket és hangsúlyozzuk a sport erejét.”
„Nagyon örülök, hogy a Nemzetközi Paralimpiai Bizottsággal (IPC) kialakított együttműködésünk mellett most a sportolók és a szurkolók lelkes nemzetközi közösségéhez is csatlakozhatunk. A NOB digitális és társadalmi csatornáin egyre több érdeklődőt tudunk elérni, így egyre több ügyfél számára kínálhatjuk fel a szaktudásunkat. Hiszünk abban, hogy a világ jobbá válhat, ha van bátorságunk felülemelkedni a különbözőségeinken és közösen fellépni azért, hogy magunk és társadalmunk számára egyaránt jobb eredményeket érhessünk el” - nyilatkozta Oliver Bäte, az Allianz vezérigazgatója.
„Piacvezető biztosítóként az Allianz közvetlenül is részese a globális társadalmunkat alakító nagy horderejű eseményeknek. Ezért tartjuk fontosnak, hogy a NOB és az IPC biztosítási kategóriáján belül mi is a Worldwide TOP Partnerek egyike lehetünk. A jövőben is együtt dolgozunk azért, hogy a két csapatot még magasabb szintre emeljük: nemcsak digitálisan, de kereskedelmi és nemzetközi színtéren is. Izgalmas lehetőség számunkra, hogy az Allianz-cal nemcsak új piacok nyílhatnak meg számunkra, de a már meglévő területeken is tovább erősíthetjük a pozíciónkat. A NOB-bal és az IPC-vel karöltve ez kiváló alkalom arra, hogy mindenkivel megosszuk a sport iránti rajongásunkat, és hangsúlyozzuk a sportolás társadalmi, fizikai és mentális előnyeit.” – hangsúlyozta Jean-Marc Pailhol, az Allianz SE globális Market menedzsment és Értékesítési hálózatért felelős igazgatója
A szponzorált időszak alatt két téli olimpiára (2022, Peking, illetve a 2026-os téli játékok) és két nyári olimpiára (Párizs 2024 és Los Angeles 2028) kerül sor. 2019-től az Allianz marketing jogokkal bír majd Kínában, Franciaországban és Spanyolországban.
2018 márciusában a NOB és az IPC 2032-ig tartó hosszú távú együttműködésre lépett egymással. Az egyezmény részeként 2021-től a Worldwide TOP Partner Program minden résztvevője egyúttal az IPC és a Paralimpiai Játékok partnere is lesz.
További információ:
Allianz: Anja Rechenberg Tel.: +49 89 3800 4511
e-mail: [email protected]
NOB:
A Nemzetközi Olimpiai Bizottság önkéntesekből álló, nonprofit független nemzetközi szervezet, amelynek célja egy jobb világ megteremtése a sporton keresztül. A NOB bevételének több mint 90 százalékát újra elosztja a különböző sportmozgalmak között; ezzel napi szinten világszerte 3,4 millió US dollárnak megfelelő összeget nyújt a sportolóknak és a sportszervezeteknek – szinttől függetlenül.
További információhoz kérjük, vegye fel a kapcsolatot a NOB médiakapcsolatokért felelős részlegével:
Tel.: +41 21 621 6000, e-mail: [email protected], vagy látogasson el weboldalunkra: www.olympic.org.
RuderFinn: Maryam Ayromlou, a vállalati kommunikációs csoport ügyvezető alelnöke
Az olimpia viálgszintű biztosítási partnere lesz az Allianz