Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Allianz Hungária Zrt.
Az Allianz 2024-ben újra feljebb lépett a világ legerősebb márkáit felsorakoztató listán, amit erős munkáltatói értékajánlatának, a fenntarthatóságon és a társadalmi vezető szerepvállaláson keresztül történő bizalomépítés iránti elkötelezettségének, valamint a sportban való élvonalbeli partnerségeknek köszönhet. Az Allianz idén először került be a világ 30 legértékesebb márkája közé, két helyet javítva a 29. helyet szerezte meg az Interbrand Best Global Brands rangsorában.

A 125 millió ügyféllel és 157 000 alkalmazottal rendelkező globális biztosítót hatodik egymást követő alkalommal választották a legértékesebb pénzügyi szolgáltatási márkának. Márkaértéke az előző évi 20,85 milliárd dollárról 23,5 milliárd dollárra nőtt, így 7 százalékkal meghaladta a pénzügyi szolgáltatási szektor átlagos növekedését. 

Ezen felül, az Allianz erős munkáltatói márkája miatt is elismerést kapott, a 7. helyet szerezte meg a Fortune 100 Legjobb Munkahelyek® rangsorában (Work for the For®). Rugalmas munkamodellje, széleskörű juttatásai, fejlődési lehetőségei, valamint a sokszínűség és befogadás iránti elkötelezettsége vonzóvá teszi az Allianzot a munkavállalók és a jelöltek számára. Világszerte 52 Allianz szervezet kapott minősítést, és 16 szerepel nemzeti szinten a legjobb munkahelyek listáin, köztük az Allianz Hungária is.

„Márkánk ereje tükrözi azt az alapvető értéket, amelyet vállalatunk és munkatársaink nyújtanak: bizalmat ébresztünk a jövőbe azáltal, hogy biztonságot és nyugalmat nyújtunk ügyfeleinknek világszerte. Legyen szó olyan globális sportesemények biztosításáról, mint a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok, vagy a katasztrofális árvízkárokat követően a lakástulajdonosok támogatásáról, az Allianz megvédi és biztosítja azt, amit az emberek a leginkább értékelnek” – mondta Oliver Bäte, az Allianz SE vezérigazgatója.

 

Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

 

Allianz márkaígéretének középpontjában az ügyfelek és alkalmazottak jövőjének biztosítása iránti elkötelezettség áll. Az éghajlatváltozás növekvő hatása miatt az Allianz az ügyfelek támogatására összpontosít, és arra, hogy a biztosítók szerepét erősítse a társadalmi kihívások kezelése terén. Az Allianzot széles körben a fenntarthatóság egyik globális élharcosának tekintik, ambiciózus és mérhető nettó zéró kibocsátásra való átállási tervvel rendelkezik saját vagyon- és felelősségbiztosítási és befektetési portfólióinak dekarbonizálására. Elkötelezettségüket az Allianz olyan társadalmi kezdeményezései is bizonyítják, mint például a 2024 júniusában Németországban és 2024 szeptemberében Közép-Európában bekövetkezett áradások által sújtott közösségek számára a humanitárius segítségnyújtás és helyszíni támogatás, valamint a „Humanity Insured” nemzetközi non-profit szervezet alapító partnereként betöltött szerepe, amelynek célja, hogy emberek milliárdjai számára biztosítsa az éghajlatváltozással szembeni ellenállóképességet. 

A 2024-es év legikonikusabb pillanata az Allianz számára, és egyben a márka eddigi legértékesebb marketingeszköze kétségkívül a párizsi olimpiai játékok voltak, ami az olimpiai és paralimpiai mozgalom kizárólagos biztosítási partnereként az Allianz megoldások széles skáláját nyújtotta a szervezők, a szurkolók és a sportolók számára.

„Az a küldetésünk, hogy megbízható partnerként védelmet nyújtsunk ügyfeleinknek, segítsük őket a váratlanra való felkészülésben, és lehetővé tegyük számukra, hogy nyugodtan élvezhessék az élet minden pillanatát. Ezek az értékek tették lehetővé, hogy az olimpiai és paralimpiai mozgalom világszintű biztosítási partnere, valamint a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság partnere legyünk. Minden nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink visszajelzései alapján olyan termékeket és megoldásokat kínáljunk, amelyek maximális ügyfélélményt biztosítanak és erősítik a belénk vetett bizalmat. Az Interbrands listáján elért helyezésünk, valamint a márkaértékünk tovább erősödése a bizonyíték, hogy jó úton járunk” – mondta el Cséky Tímea, az Allianz Hungária Zrt. marketing- és vállalati kommunikációs vezetője.