- az osztályvezető munkájának proaktív támogatása (jelentések, riportok készítése)
- a területet érintő egyedi, komplex feladatok koordinálása, lebonyolítása
- aktív részvétel az informatikai fejlesztések és egyéb projektek lebonyolításában
- a terület munkamenetének koordinálása, napi feladatok ellenőrzése, munkaszervezés segítése, döntések előkészítése
- Back Office adminisztratív feladatok ellátása, adatrögzítés, adatellenőrzés
Senior back office munkatárs

Budapest / Home office

Allianz Hungária Nyugdíjpénztár

Teljes munkaidő

Kik vagyunk mi?

Az Allianz Hungária Önkéntes Nyugdíjpénztár a hazai nyugdíjpénztári piac egyik vezető szereplője, amely az Allianz Hungária Zrt. (korábban: Hungária Biztosító) támogató kezdeményezésével alakult meg 1996-ban.
Közel három évtizedes költséghatékony gazdálkodása eredményeképpen az Allianz Nyugdíjpénztár a legnagyobb tőketartalékkal rendelkező önkéntes pénztár a piacon.

Kit keresünk?

Főbb feladatok
Elvárások
- Min. 3 év nagyvállalati tapasztalat adminisztratív területen
- Felsőfokú végzettség (vagy szakirányú felsőfokú szakképzés)
- Pénzügyi, adózási ismeretek
- Erős számítógépes ismeretek (magabiztos Excel használat)
- Rendszerszemléletű gondolkodásmód
- Megfelelő kommunikációs készség és problémamegoldó képesség
- Önálló precíz, pontos munkavégzés
Előnyt jelent
- Nyugdíjpénztári területen szerzett tapasztalat
- Vezetői készség/képesség
Szeretnél velünk dolgozni?
Munkatársainknak versenyképes jövedelmet, nemzetközileg élenjáró ismereteket, a folyamatos fejlődés lehetőségét és egy piacvezető nagyvállalat stabilitását nyújtjuk.
Az Allianz egyenlő esélyeket biztosító munkáltató, így örömmel fogadunk minden jelentkezést bármilyen etnikai vagy kulturális háttérre, korra, nemre, nemzetiségre, vallásra, fogyatékosságra, illetve szexuális irányultságra való tekintet nélkül.