Korábbi bejegyzéseinkből már kiderült, hogy leendő és jelenlegi ügyfeleink milyen könnyedén tudnak online biztosítást kötni, ügyet intézni, és szükség esetén kárukat rendezni.
1. Ügyfélkapcsolati pontjainkon személyesen
Ha a személyes ügyintézést részesíted előnyben, akkor országszerte 148 helyen találsz ügyfélkapcsolati pontot, ahol szakértőink segítségével köthetsz biztosítást, intézheted a meglévő szerződéseiddel kapcsolatos ügyeidet, tehetsz kárbejelentést, illetve szívesen segítünk minden felmerülő kérdésed, problémáddal kapcsolatban.
Rugalmas nyitvatartási idő
Nem érsz éppen rá nyitvatartási időben? Ez sem jelent gondot, hisz számos ügyfélkapcsolati pontunk esetében lehetőséged van egyéni időpontot kérni, amennyiben telefonon bejelentkezel. Központi Ügyfélszolgálatunknál a nyitvatartási idő keretein belül tudsz előre időpontot foglalni, hogy várakozási idő nélkül, napirendedbe illesztve tudd elintézni ügyeidet.