Allianz Ügyfélportál – Intézz mindent
egy helyen!
 

Allianz Hungária Zrt. | 4 perc olvasási idő
Az Allianz rendszeresen fejleszti folyamatait és online felületeit annak érdekében, hogy az ügyfelek gyorsan, gördülékenyen és kényelmesen intézhessék biztosítási ügyeiket.  Az elmúlt évben sor került az Allianz Ügyfélportál megújítására is, ahol számos biztosítással kapcsolatos ügyintézés végezhető el papír nélkül, környezetbarát módon.

 

Szerződések kezelése

A portálra néhány perc alatt regisztrálhatunk a szerződéskötéskor rögzített személyes adatok megadásával. Ha az adatokban változás történik, bejelentkezés után a Profilom oldalon bármikor kérhetjük azok módosítását. A Kezdőlapon megtaláljuk a szerződések listáját és megtekinthetjük például a szerződésszámot, a kockázatviselés kezdetét, a befizetett díjakra vonatkozó adatokat, illetve az adott szerződéshez tartozó kötvényt is letölthetjük. Ha segítségre van szükségünk, az Ügyfélportálon keresztül kérhetünk visszahívást vagy küldhetünk üzenetet is.

 

Kárbejelentés, kárrendezés

Az internetes felületen keresztül kárügyeinket is intézhetjük online. Bárhol, bármikor, sorban állás nélkül bejelenthetjük és nyomon követhetjük biztosítási szerződésünkhöz kapcsolódó kárügyeinket, beküldhetjük elektronikus formában a szükséges dokumentumokat, illetve tájékoztatást kérhetünk a folyamatban lévő ügyintézésről is. A Kárügyeim menüpont alatt megtalálható az összes jelentett kár, a nyitott és akár a lezárt ügyek is.

 

 

Online díjfizetés

Az Ügyfélportálon keresztül rendezhetjük biztosításunk esedékes díját bankkártyás fizetéssel. Átlátható módon jelenik meg szerződéseinknél, mekkora összeget és milyen határidőig szükséges befizetnünk. A fizetési státusznál „Lejárt” felirat jelzi, hogy a befizetés esedékessé vált, „Díjrendezett” státusz esetén nincs teendőnk. Bizonyos szerződéseknél lehetőség van a díjfizetés módjának és gyakoriságának módosítására is, ezt a vonatkozó hatályos szerződési feltételek szabályozzák. A listából olyan fizetési mód vagy gyakoriság választható, amely az adott biztosítás szerződési feltételeinek megfelel.

 

Bevezettük a kétfaktoros autentikációt (2FA)

Az Allianz mindig szem előtt tartja az adatvédelem fontosságát, ezért megfelelő technikai intézkedésekkel védi ügyfelei személyes adatait és biztosítási titkait. Az Ügyfélportálra is bevezetésre kerül a kétfaktoros azonosítás, amely egy két lépcsőből álló biztonsági funkció. Bejelentkezéskor a jelszavunkon kívül egy SMS-ben kapott kódot is szükséges beírnunk, így még biztonságosabbá válik a fiókunkba való belépés.

 

Az új dizájnnak köszönhetően az Ügyfélportál használata még könnyebben elsajátítható, azonban ha mégis kérdés merülne fel, választ adhat a letölthető részletes útmutató.