Pénztárunk elkötelezett abban, hogy az egészségmegőrző szolgáltatások széles körű elérhetőségének biztosításával, kedvezményes szolgáltatási lehetőségek nyújtásával hozzájáruljon ahhoz, hogy pénztártagjai egészségügyi helyzete - a megelőzéssel és a gyors, hatékony egészségügyi ellátással – minél kedvezőbben alakuljon. Ennek érdekében folyamatosan növeljük szolgáltatóink számát, hogy az Ön környezetében is minél több partnerünk termékét, illetve szolgáltatását vásárolhassa meg Allianz pénztári egyéni számlája terhére, akár az Allianz Egészségkártyája használatán keresztül.
A számlák benyújtásával kapcsolatos szabályok
A pénztártag a tagsági viszonyának létrejötte után kiállított, alakilag és tartalmilag is hiánytalan számlákat nyújthat be a Pénztár részére.
Papíralapú egyszerűsített számla alapján az igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termék kifizetése a pénztártag által aláírt, a Pénztár által rendszeresített és közzétett, mindenkor aktuális Igénybejelentés (egészségpénztári elszámolás esetén AHEOP-10-1, önsegélyező szolgáltatás esetén AHEOP-30) formanyomtatvánnyal együtt postai úton megküldve kezdeményezhető.
A Pénztártag az egészségpénztári szolgáltató által nyújtott szolgáltatás igénybevételét vagy termék megvásárlását, a szolgáltatás igénybevételkor, illetve a termék vásárlásakor kiállított számla, egyszerűsített számla vagy bizonylat egyszerű elektronikus másolatának (pl.: teljes terjedelemben szkennelve vagy fotózva) megküldésével is igazolhatja a Pénztár felé.
Ebben az esetben a számlákat a kitöltött, fokozott biztonságú elektronikus aláírással, vagy azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítéssel (AVDH) ellátott Igénybejelentő nyomtatvány együttes elektronikus úton (e-mailben) történő megküldésével igényelhető a kifizetés.
Amennyiben a (pdf formátumban kiadott) számla fejléce tartalmazza az elektronikus/e-számla megnevezést, akkor kizárólag elektronikusan nyújtható be a Pénztárhoz a kitöltött, fokozott biztonságú elektronikus aláírással, illetve azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítéssel (AVDH) ellátott Igénybejelentő nyomtatvány együttes megküldésével.