Első lépésben online vagy telefonon jelentse be a káreseményt.
Hogyan működik?
Maradjon Önnél az irányítás a kárrendezési folyamat során!
Ekkor egy személyes linket kap tőlünk, amelyen a nap 24 órájában, a hét minden napján nyomon követheti kárügye alakulását.
Ilyen egyszerű! Jó utat és balesetmentes közlekedést kívánunk!
Javíttatás váratlan problémák nélkül.
Kárstátuszát négy egyszerű lépésben követheti nyomon
- Kárbejelentés: Ön bejelenti a káreseményt, és ezzel elindul a kárrendezési folyamat.
- Kárszemle: Kárát felmérjük, áttekintjük a szükséges dokumentumokat és azt, hogy szerződése fedezetet nyújt-e a káreseményre.
- Javítás: Gépjárművének javítása megtörtént, kárügyét lezártuk.
- Visszajelzés: Kérjük, ossza meg velünk a kárügyintézéssel kapcsolatos tapasztalatait!
Gyakori kérdések (GYIK)
A kárbejelentés során, az Online kárstátuszkövető szolgáltatás használatához megadott elérhetőségeken keresztül értesítjük Önt kárügyének aktuális állapotáról.
1. Kérjük, ellenőrizze az internetkapcsolatot. 2. Lehetséges, hogy telefonkészüléke vagy annak beállításai nem alkalmasak internetes felület megjelenítésére.
Amikor kárügyében újabb változás áll be, például ellenőriztük, hogy a szerződése fedezetet nyújt-e a kárra, vagy esetleg szükség van még valamilyen iratra.
Az Online kárstátuszkövető kizárólag az Allianz által küldött, az adott kárügyre vonatkozó, személyes linken keresztül érhető el.
Ebben az esetben az Allianz egy újabb értesítőt küld Önnek az Online kárstátuszkövetőn keresztül, megjelölve, hogy mely irat hiányzik. A hiányzó iratot az Online kárstátuszkövetőn keresztül is feltöltheti.
Igen, amennyiben az Allianz által, az Online kárstátuszkövető használatához küldött személyes linket a számítógépén (pl. e-mailből) nyitja meg.